friday night.

Det blev talang, så ska det låta och en massa youtube-klipp, bla mia och klara. Herregud vad roligt det är!!
Ni ska få kvällens favorit:


Henne kan du skratta ihjäl dig åt! "Det var jag de" HAHAH


Jag hittade precis den här också, han börjar sjunga straxt innan det gått en minut. han är inte klok :o HAHA


Jag glömde det förut, men såhär såg mitt hår ut idag :) Hade dock inte min fina Zac-tröja i skolan utan bilden togs innan vi drog och tränade :)

Nu ska jag sova bort alla mina problem och vakna imorn med ett leende på läpparna.
Det tycker jag att jag kan förtjäna för det var länge sen nu.
Jag har en jobbig dag framför mig också:
-kurs melllan halv tio-halv 4
-jag måste gå tidigare från kursen för jag ska på jullanskrullans konfa vid 2
-egentligen skulle jag haft sångträning (extraträning på solisterna), men jag kan inte
-egentligen skulle vi följt med Elin till Norrköping och hejat på henne när hon tävlade men det kan jag ju inte heller.
Jag hatar att vara dubbelbokad jag behöva välja.
godnatt
smackpuss

Kommentarer
Postat av: Sanna M

Youtubeklippet från American Idol. Det är en parodi som killen gjort där han driver med alla som kommer dit, fast de inte har där att göra. Så klippet är inte äkta ;) Trovärdig parodi, dock! Usch för människor med bristande självinsikt. Eller, jag menar icke-existerande självinsikt...

2009-05-17 @ 16:42:34
URL: http://sitronfjeril.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback