för att vi är coola och inte ni :L

Jaha idag vaknar man är typ trötast i världen... suck jag ville verkligen inte gå upp men jag har som sgat prov idag och jag kan inte skjuta på det. Det är bara att hålla ut det är ju bara imorgon kvar sen är vi ju lediga! SKÖNT!!
Idag får jag förstärkning av agent 666 nu ni, everybody is going down! MOHAHAHA
Jag ska bevisa att jag klarar mig bättre utan dig!
tack till Patrick ännu en gång, jag älskar att prata skit med dig (a) haha


Agent 689 & agent 666 på på hugget! (lägg märke till min underbara hårförlängning jag hade i nian:( )

Nehe om man skulle fixa det sista innan jag åker till skolan. tänkte hinna med att spela lite piano (a) smsa maaassa!
smackpuss<3

Kommentarer
Postat av: Lovi

YEAY THE "FUCK HEADS" ARE GOING DOWN!



Älskar dig stumpan<3

2009-05-22 @ 14:28:35
URL: http://fairytalelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback