En påköring :(

Dagen började med en promenad runt sockertoppen, jag tog på mig för mycket kläder bara.. som alltid. haha Det var varmare än jag trodde! ;)
Kan man börja dagen bättre än med att motionera? Nej jag tror faktiskt inte det.


dom fiiin fina islandshästarna! (tror jag?)


En påköring, en snok den här gången och självklart är Anton framme med en pinne och ska peta.

För er som inte vet så är "påköring" mitt egna ord som jag kom på påvägen till Stockholm. det är alltså påkörda djur som man hittar på vägen.. påköringar! Man lär sig ngt nytt varje dag :L (a)

Sen så kom en riktig snok, då blev vi rädda :(

Efter promenaden har jag hunnit med allt det här:
-storstädat buren
-klippt mig
-lagat mat till familjen (dock åt jag ingen själv xDhaha)
-duschat
-sminkat mig
-spelat piano
-sjungit
-plattat håret
-målat fransk manikyr
-plockat ögonbrynen


jag är trött (a) haha


Såhär tänkte jag se ut ikväll då.. Lägg märkte till mina fina toppar, inte slitna längre :D

Nu blire käk sen drar jag och Lovi till Dan på grillparty..  nice förhoppningsvis :)
smsa mig/ring mig på mobilen om ni vill ha tag i mig eller bara saknar mig. :L
smackpuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback