Emma har världens bästa morgonhumör!

Godmiddag :D (jag skrev först godmorgon men så såg jag att klockan var ett så det kaske inte passade så bra haha)
idag gick jag upp skapligt, kl tjugo över tio för att vara exakt i tron om att vi skulle åka till stan. Så jag går och duschar och så knakar någon på dörren och säger "vi ska inte till stan så du vet det". Då var mitt goda humör förstört :(
För det första hade jag precis duschat klart då och om vi inte skulle till stan kunde jag likagärna ha gått sockertoppen men jag orkade inte duscha en gång till.. åh vad trött jag blir ibland!

Iaf idag vid kl 4 ska jag iväg med musikprofilen till västra eneby (?) och sjunger, jag vet inte riktigt vad man det märks väl :) haha
Sen blir jag avsläppt i söderö där jag ska spendera kvällen hos Sofia och Martina med min familj, deras familj och sen pehr och lena :D Johanna och Patrick kanske också skulle med (HOPPAS) jag ska ringa och kolla upp det snart :L thihi


det blir nog att locka håret senare med vågtången :) såna lockar som på bilden alltså.

Hoppas eran dag började bättre än min ;)
smackpuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback