Busy day!

Fy vad trött jag är :( inatt har jag drömt både mardrömmar och underbara drömmar.. frågan är vad som är värst?
Att vakna precis skakis av mardrömmen eller vakna tom efter den underbara drömmen..
Iaf nu har jag gjort mig iordning till kursen, hoppas att den blire någelunda rolig. Tror vi skulle ha teambildning idag så det blir väl en hel del lekar skulle jag tro :)

Idag ska jag vara fadder på Julias konfirmation (jag är fortfarande inte säker på att jag stavar det rätt?) även Patrick ska vara fadder. Jag är "mammafadder" och Patrick är "pappafadder" xD HAHA
Så vi måste träffas redan kl kvart i 1. busy day helt enkelt..
Så jag tror inte jag kommer hinna blogga förrän ikväll.
Vädret är ju iaf fint... hoppas det blir varmt också.


Kate Voegele har grymt bra låtar och en fin röst. Lyssna på den här, så fin..

"I've seen your act
And I know all the facts
I'm still in love with who I wish you were

It ain't hard to see
Who you are underneath
I'm still in love with who I wish you were
And I wish you were here"


smackpuss. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback