wiiiiie, sol igen!

Godmorgon mina solskensstrålar! :D
Imorse var jag så trött att jag verkligen inte orkade gå upp, jag är inte säker men jag har ett svagt minne av att jag smsade med Malin? haha
Kort dag idag, slutar som sagt kl halv 2, skönt. Hoppas vi får dansa på gympan!

ha en bra dag allihopa.


Idag är det fint väder ute, solen skinner men det är moln ivägen så den syns inte HAHAHHAHA

btw så läste jag precis att skådespelrskan Natasha Richardson har omkommit i en skidolycka, så hemskt! :(
SMACKPUSS <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sooooool :D<3

Neeejjj, hon var ju en bra skådespelare som utmärke sig mig sitt fina leende och fina ögon .rip :'(<3

2009-03-19 @ 14:38:50
URL: http://thisjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback