I think I'm crazy!

Seriöst, dansa måste vara bland det roligaste som finns. Nu när allt börjar gå bra så är det så sjukt kul, fast man är sjukt trött och har ont typ överallt så gör det inget. För man har så kul! :D
Jag kommer faktiskt sakna det här nästa vecka :( men då blir det high school träning istället! wiiiie!
Nu sitter jag här med världens huvudvärk (igen!!!!), men jag struntar i det. Jag har faktiskt hunnit med att träna lite på pianoläxan och städar buren hos min gullisar, duktigt av mig!
Dock så märks det att mitt huvud inte riktigt hänger med längre, idag så åkte jag hem innan emsemblen och åker till skolan kommer in samtidigt som alla andra är påväg ut.
"Men Emma, sången är ju slut nu".
Seriöst, jag har flippat ut! Jag låg en hel timme efter så jag hade missat hela emsemblen! Hur lyckas jag!!!!?
Men Ingmar sa att jag var så välkommen så,hihi så jag satt och lyssnade på Johannas fina sång och sen blev det min tur :)
Ingmar sa att jag alltid hade varit en världsstjärna (a) åh man blir så glad hihi
och så sa han att jag Johanna hade blivit en :D

Är det någon som har gjort hårfärlägning med metoden kreatinvax? Det ska tydligen vara mycket skonsamare för håret, iaf tyckte du det var bra? Skulle vilja testa, aja jag frågade Yazmina (från idol) och hon sa att hon skulle göra om sin hårförlägning nästa vecka så hon kunde lägga upp ett inlägg då och visa hur dom gjorde med bilder och så :D SNÄLLT! (y)

JAG HAR SHOPPINGSUG SÅ DET BARA SMÄLLER OM DET! Jag kan nästan känna doften av nyköpa kläder och skor. usch jag lider verkligen av shoppingdepresstion :((((( men den 21 april blir det stockholm med klassen :D wiiiie!
Och så ska jag få följa med Jokke till Sälen nästa vecka :L nananana, det var ett skämt för er som inte förstod. Men det skulle vara fett kul :D


jaa vilken bild är inte mer passande än den här? Den beskriver perfekt hur min dag har varit :D mohaha GALEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback