Tisdag

Jaha, den här dagen har flyttit på rika snabbt som gårdagen, men nu är jag så trött att jag håller på att somna.
Det tar på krafterna att vara glad hela tiden, men men även det kommer ta ut sin rätt i sinom tid!
Idag åkte min mammi till Rumänien för att se hur Anna har haft det dom 6 åren hon jobbat där nere på barnhem. Åh jag skulle så gärna vilja åka med själv men ja som ni alla vet har jag sådan sprutskräck så det går bara inte. Eller fobi säger man antagligen...

På håltimmen idag så hängde Jokke, Lovi & Nattis med hem så gjorde vi våfflor, jag hade ju faktiskt lovat Jokke att jag skulle göra våfflor till honom någon dag och eftersom han åker till Sälen imorn och är borta hela veckan (snyft) så tyckte jag att det var passande idag :D
Jag råkade trycka upp en våffla i huvudet på Anton (a) seriöst det var verkligen inte menningen....


såhär fin blev han :D HAHA


sötisarna från vänster: Jokke, Lovi & Nattis <3

FAN OCKSÅ, det är bäst att passa sig.
Nu blir det barngympa.
SMACKPUSS<3

Kommentarer
Postat av: Lovi

HAAHA GRYMT ROLIGT!! :D

btw hemsk bild på mig! :o





<3 till dig

2009-03-24 @ 18:38:25
URL: http://fairytalelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback