Helg!

Ja ni, jag har ingen ork för att skriva så ni får en kort uppdatering om min helg!:)
I fredags var det meningen att det skulle bli den bästa dagen i mitt liv på 3 månader men NEJ, jag kommer in till linköping och upptäcker att mina pengar inte har sats in på mitt kort än så jag kan inte shoppa.
Så eftersom Anton släppte av mig och lovi i Grebo hos malin direkt efter stan så fick jag ha samma kläder på hennes 18-års fest som i skolan. GAAAAAAAAAH!
Men det var iaf superkul, det måste göras om! Det blev lite "nian-nostalgi" när David och Medbrant drog igång, det är då man kommer ihåg hur mykt jag saknade d2 i ettan.

Aja, lördagen var helt underbar :) Jag anton och lovi sjöng och spelade in låtar typ hela dagen, vi kollade också en sväng på innebandy, det var Dm så duktiga så var dom. Tror dom kom fyra om jag inte minns helt fel?:D
På kvällen bestämmde sig också Busk för att hedra oss med sin närvaro då blev det Robinson och så. Sen kom mamma hem också från sin rumänien resa, saknat henne<3



Hon hade mycket och berätta, är det ngt som intresserar er? För jag kan be henne skriva ett blogginlägg om det om ni vill läsa. Hon har hälsa p barnsjukhus och barnhem i Rumänien.

Idag hade vi dansträning med gänget, blev 3 timmar för oss typ och nästan 2,5 för resten. Det räcker man blir helt slut! :D haha
Sen har jag målat naglarna, städat buren, sjungit, danne är här och så ska jag plugga musikteori, prata med Lina, tona håret, färga Jennies ögonfransar och lite sånt. Så jag har fortfarande en hel del kvar att göra...

jag ska be Malin skicka bilder ifrån i fredags så ska jag lägga upp ngr. :D
SMACkPUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback