sweet sixten and paryt all night long! :D

Jaha igår blev det som sagt Jennies place! :D
Hon har varit sjukt och har därför inte kunnat ha hennes sweet sixten förrens nu, bättre sent än aldrig!
Hon fick lite presenter och lite halv knasiga som jag Anton och Lovi är så gav vi henne en rosa prinsesskrona, 3 kondomer och en film som handlar om 2 st som låtsas vara böga. HAHA Ett äkta sweet sixten paket som jag sa :D
Det var iaf supertrevligt med massa god mat och sånt! :)


Såhär såg jag och Lovipan ut på Jennies sweet sixten, det var black and white tema. :D


Jag fick äran att lägga ögonskugga och rouge på Lovi, åh jag älskar verkligen att sminka folk och alltså jag menar inte att vara skrytsam men visst blev det jävligt snyggt!? JAG SKA BLI MAKE UP ARTIST, om jag nu inte lyckas bli artist alltså.


Jag satte ihop ett fint lite collage :D Det blev tyvärr inte mycket bilder för batteriet dog efter bara ca 10 bilder tror jag :(

Vi 11 tiden så var vi tvungna att dra oss, vi drog hem en snabbis och byte om och så. Sen så bar det av till fest nr 2.
Hm jaa jag vet inte riktigt vad jag ska säga, det kändes inte som att det var min och Lovis kompiskrets som var där. Men det fanns såklart några BF-nissar där :D vi drog iaf tidigt, redan kl 1.
Hur var eran fredag?

SMACKPUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback