Kärlek och himmel :)

Som sagt, idag blev det en eftermiddag med släkten. Helt okej, kul att träffa dom visa träffar man allt för sällan!
Sen klippte Annica mig så nu är dom slitna topparna borta igen. Hon klippte även upp det bara en aning, jag lovar ni kommer inte märka någon skillnad men töntig som jag är märker jag varenda millimeter som klipps bort från mitt hår :) haha

Sen kom Hanna och Busk, vi kollade på Twilight men vi hann inte se klart hela för Busk skulle hem till Beck. Så vi skulle se den sista halvtimmen i veckan troligtvis :))

"Je taime vous? Tes lun des meilleurs amis que jai. Jespére vous savez combien je vous aime vraiment et jespére que nous pouvons? Tre des amis pour toujours. Vous? Tes si beau et gentil. Vous méritez tout le bonheur dans le monde. "
Du är en av världens bästa, min personliga favorit.
Jag älskar dig<3


Rött och blått :)

Nu ska jag lägga mig och läsa, sen försöka sova.
God natt och SMACKPUSS<3

Kommentarer
Postat av: Patrick

Franska :) Det har jag läst :D

2009-03-23 @ 12:23:34
URL: http://personalize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback