Ett mästerverk, eller?;)

Jag håller vad jag lovar och nu har jag ju lovat att lägga upp en bild på den finfina hyllan Anton och jag gjorde i träslöjden:L here it is:


Det syns inte riktigt här men den är mera åt det skrikrosa hållet. :) Den blev btw sålt idag för 20 kr på centralskolans basar.
Alla pengar går till barn på barnhem och liknanade i Rumänien, ni som har missat det har en chans till på er torsdag kl 15-18 så är det öppet. Det är i centralskolans musiksal, det finns allt möjligt. Skor kläder, massa gott fikabröd osv.
Och så går ju pengarna till ngt bra också!

Imorn vill Jb att jag ska gå på bio med honom "En shoppoholics bekännelser", men jag har verkligen inte tid, eller pengar.
Men han hade tydligen 2 st gratisbiljetter till förhandsvisningen. Åh det är så typiskt för den filmen vill jag verkligen se. Det får bli en annan gång, men snällt av honom att fråga :)

Vad händer annars imorn då?
På håltimmen mellan 13.50-15.00 så blir det dans i skolan, twist Anton ligger ordentligt efter så Jennicka erbjöd sig, jättegulligt av henne! Sen slutar jag tjugo över 5, men jag vet inte om jag kommer orka hela dagen imorn. För kl halv 6 så börjar dansträningen, dock var den visst i endast en halvtimme.

Patrick tror desutom han har sett boken i linköping, så han ska kolla det åt mig imorn :D HOPPAS HOPPAS! En dag tidigare skulle ju inte vara helt fel (a)

Vad ska ni göra imorn? :D
SMACKPUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback