Ett himmelskt sken.

Barngympan gick faktiskt rätt fort idag :) Timmen med lillagruppen bara flög fram!
Jag tänkte smsa Jennie och fråga henne om jag får låna hennes bok nu bara ngr dar. Det tar ju inga tider innan den är slut liksom. Ngt säger mig att det inte blir så mycket sömn inatt.

Egentligen borde jag plugga som en idiot men orken har runnit av mig, jag orkar inte. Jag känner mig bara för att lägga mig och skita i allt nu.
Men jag ska hålla humöret uppe.


usch, jag kan inte göra annat än gråta när jag hör den här :( fy fan så hemskt. Den berör mig verkligen, kanske får man vet precis hur han känner.

JAG VILL HA SOMMAR, jag vill åka utomlans komma bort från allt ett tag. bara för ngr dagar.
Gud vad deprimerande jag är,

SMACKPUSS

Kommentarer
Postat av: Lovi

VI DRAR IVÄG DU OCH JAG! :D<3

2009-03-25 @ 08:37:32
URL: http://fairytalelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback