dansa dansa dansa!

Idag har det blivit en heldag med dans, det är så sjukt roligt!
Vaknade ungefär vid kvart i 11 och låg och läste till typ kvart över 12, sen var jag tvungen att slita mig för Anton var praktiskt taget galen på mig och jag började känna av panikkänslorna över stressen om jag inte började med koreografierna.
Iaf vi är faktiskt helt klara med koreografin till låten "High school musical", den är riktigt kul men var dock svårare än vad jag hade trott haha.
Nu håller vi på att finslipa på "A night to remember" dansen så att vi kan börja träna lite på helheten imorn. Vi måste ha bestämt placering och massa sådant t.ex.

Busk ringde och ville att jag skulle kolla på melodifestivalen med han och Hanna T. Jag tror inte jag varken hinner eller orkar, men det skulle varit kul! Sen vet jag inte riktigt om jag vågar kolla på den med Busk för han kommer bli så grymt arg om inte Sarah Dawn Finner går vidare, så det kanske är bäst att hålla sig på avstånd ;) haha 

Så fort kameran  har laddat klart så får ni en smaskig uppdatering om hur igårkväll var :)





Här är världens roligaste klipp ifrån filmen Drömkåken, måste ses! HAHA
Busk hade hittat det :L haha


SMACKPUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback