Vad är väl en bal på slottet?

I lördags blev det att kolla på balen, alla var så otroligt fina! Tänkte bjuda på ngr bilder så ni kan få lite inspiration till nästa år när det är våran tur (a) och sen till er som har ett par år att fundera ut vilken färg klänningen ska ha, hur håret ska se ut och så :D ååå det är så otroligt kul att göra sig fin. Enligt mig var det det roligaste (a) hihi (jag dansade bal förra året).


Elin var så fin i rakt hår :D hon såg ut som hilary duff!


Jennicka och Linn. Så hiimla fina!


Anna var så hiimla fin. Det här är min personliga favorit färg på klänning och hon var super fin i håret också!


Emma och Sara, så otroligt vackra båda två :)


Isabella, hennes klänning blev det mycket prat om. Jättefin!


sötaste Elin och pojkvänen philip :)


modellsnygga Danne med flickvän :)


Lina som hade sytt sin klänning helt själv, snyggt gjort! :)


Kalle var så stilig och flickvännen var också jättefin :D


Camilla var också fin :)


Sen så blev det rännstensgång, på bilden ser ni några flera :)

Jag orkar inte ladda upp flera bildern från balen (a)
smackpuss <3

Kommentarer
Postat av: lina hallberg

det va mer livat när vi dansa bal;) 2 hallbergare;) haha puss<33

2009-06-09 @ 10:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback