stuuuuuuuuuuuuuuuuugan <3

tjoooohooo :D har ni haft en bra dag?
idag blev jag idragen i vattnet av en massa barn med kläderna på på jobbet, :o haha det ´är tur att vi får betalt säger jag bara xD haha men oj vad jag kommer sakna alla barnen sen när vi slutat jobba.. lite sorligt faktiskt!
Nu sitter jag i stugan med Busk, Lovi, Mikaela och Anton :D jag bloggar nämligen från Busks mini´laptop, fatta coolt! haha
Dom skriker för Anton har tagit upp en sutter ifrån katsen, haha
Min bikini som jag beställde från nelly.com kom idag också, jag ÄLSKAR den! :D bild kommer senare ;)
När vi kommer hem ska Anton och jag umgås med Elin en sväng, Trevligt trevligt.
Imorn ska jag och mamma till stan och köpa gitarr, jippi!! Busk och hans mamma kanske skulle med? :D

i brist på bilder så struntar jag i det:L
smackpuss<3

Kommentarer
Postat av: alexanderbusk

Haha lätt bästa dagen :D:D

nä vi skulle inte in i morgon för mamma och pappa skulle måla huset :(:( <33

2009-06-29 @ 21:22:17
URL: http://alexanderbusk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback