Twilight.

Skapligt skillad han är då! För er som inte vet så är det Paul Darnell som gjorde alla stuts åt Robert Pattison i Twilight. Herregud vad ruktig han är, kolla in filmen nedan han är inte klok!


He got some skills, right?

Nu när vi ändå börjat så tänkte jag att ni ska få lite Twilight updates, för er som är intresserade :) Om jag inte skrivit det så följer jag en jättebra blogg som heter www.twilightmovie.blogg.se!
Vi börjar med Taylor Lautner som spelar "Jacob Black", det är ju trots allt ändå Jacobs film. Ser ni hur snygg han är också utan allt det fula löshåret? Åh grr på honom! 

Jacob

 
Vad säger ni tjejer? Ska vi slå ner Selena Gomez (stavning?) och ta med honom hem!? haha


Som ni ser har taylor fått jobba hårt för sin roll som Jacob, han måste ju nämligen ha superkroppen nu. Men vi klagar inte!

Bella
Vi fortsätter med Bella som spelas utan Kristen Stewart, det finns inte så mykt att säga om henne egentligen men ni ska få en bild på hennes nya frisyr som är HEMSK. Hon var tvungen att klippa den för en filminspelning. usch. Jag saknar hennes gamla hår.

Vad tycker ni? Hiss eller diss? På bilden till vänster ser ni hon som Kristen ska föreställa, hon hette Joan Jett. Även Dakota ska vara med i filmen och spela Cherie.


jag gillar iaf den här Kristen bättre!

Edward
Min personliga favorit och jag blev överlycklig när jag fick veta att han är med mera i filmen än vad han är i boken. De säger dock att de har hållt sig så mykt som det bara går till boken vilket är bra, jag hatar nämligen när de ska göra om allt. Det förstör bara!

Så sjukt snygg!

Jane
I rollen Jane ser vi ingen mindre än Dakota Fanning. Namnet låter troligtvis obekant men kolla bara noga så får ni se den lilla barn stjärnan som vi alla har sett sen hon var liten i bland annat "man in fire". Hon är otroligt begåvad och jag tror att hon kommer spela rollen Jane strålande! Det ska bli kul att se henne spela en sån passa grym roll.


Känner ni igen henne med röda ögon? ;) haha


som sagt, ni känner säkert igen henne! :)

Här får ni ngr fina fanmade posters som jag älskar. Förstår inte varf de inte tog "Forbidden to remember, terrified to forget" som slogan.. Passade ju perfekt.
Som ni märker så tror jag att jag skulle kunna ha gjort hela filmen bättre vilket jag troligtvis säkert inte skulle ha gjort men drömma kan man ju alltid (a)


ish vad hemskt..


en av mina absoluta favoriter!


den är också fin! 

 
Den här blev nog min favorit.

Hoppas ni inte blev alltför uttråkade :) nu måste jag sova, har en lång dag framför mig imorn. hihi
godnatt
smackpuss <3

Kommentarer
Postat av: becca jangbrand

åh dakota fanning är en fantastisk skådis juh :D:D

2009-06-21 @ 16:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback