Mitt paradis.

Jaha såhär blir det när man inte bloggar dagligen.. man sätter sig och så tänker man hmm vad gjorde jag i måndags nu igen?
Men fett bra är jag och minns efter en stund :D

Vädret var helt underbart, åh sommar <3
Jag började halv 1 (idrottteorin var inställd för läraren är utomlands) och slutade tjugo över 2 :D SKÖÖÖNT, musikteorin och matten är nämligen slut så underbart!
Erica och Lovi följde med hem och vi la in flera slingor i Ericas hår, jättefint blev det :) Det är som sagt inte det lättaste att få hennes nästan svarta hår som hon färgat i underfär 2 år att bli blont men vi är ¨på god väg!

På kvällen drog jag, Erica, Anton, Johanna och Patrick till stugan och bara hade det allmänt mys och så. Åh love it<3


mitt paradis <3


Patte och Johanna är snygga :L <3 thihi


Jag och Erica posar för fullt (a) btw så äre klänningen jag köpte i fredags på bilden (y) nya favoriten!


finaste bilden.

Iaf tjocka som vi är köpte vi med oss både godis och kakor :o jag kan iaf försvara mig med att det var patrick som skrev inköpslistan (a) HAHA
Tack för en mysig kväll, jag älskar er.
smackpuss<3

Kommentarer
Postat av: patrick

haha. Helt underbar kväll. :)↲Min inköpslista va asbra ;) puss<3

2009-06-03 @ 19:26:57
Postat av: Johanna

HAHAHAH, as mysigt var det<3

Vill tillbaka:P

2009-06-03 @ 23:00:26
URL: http://thisjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback