CABARET & TROLLFLÖJTEN!

Jaha det blev en heldag med musikprofilen idag, det har varit jättekul men också jobbigt, fy så trött jag har varit! haha
Aja, mina solo gick sådär måste jag säga.. bättre än vad jag trodde men det gick ändå bättre på träningen innan.. men men jag hade ställt in mig på att jag skulle skämma ut mig så jag ska inte klaga xD
Alla var iaf sjukt duktiga och mång solister har helt otroliga röster!
Det är roligast att sjunga med Petra det måste göras om :D hihi
LIte bilder :


Jag var tvungen att lägga upp den här bilden på Maria som Petra tog, så hiimla sööt! :D


CABARET. Här sjungs låter "Willkommen" Karl sjöng solo och var rejält uppsminkad. niiiice :D


CABARET, Elin sjunger "Don't tell mama" grymt bra som alltid :)<3


CABARET, sen vare min och Petras låt "It couldn't please me more" även kallas "ananas-låten" haha jaa som ni ser så ska jag vara en tant eller en värdshusvärdinna. haha herregud så jag såg ut xD


CABARET, haha jag tror allt att vi såg lite kära ut xD


CABARET, sjukt bra var jag jag började nämligen inte skratta en enda gång, dock så syns det att jag var nära på bilden xD HAHAHAHHA


CABARET, Elin har fått på sig både hatt och kostym (hon ska vara kille) och sjunger "Married" jäätte faajnt :)


CABARET, jaa här så sjunger jag låten "cabaret", herregud vad nervös jag var. jag är inte bra på att spela slampa, iaf inte när en massa kollar på mig och jag måste sjunga samtidigt xD men jag gjorde som Carina sa åt mig att göra eller typ iaf (a) haha synd bara att jag är jätteful på alla bilder, jag blundar på den ovan :o men men ni får stå ut med det :D


TROLLFLÖJTEN, tre gossar och sjukt duktiga Anna som Pamina. :)


Jag, Elin och Johanna :) hihi


Efteråt blev det mys i Ingmar och Mimmis trädgård med en massa nissar ifrån profilen :) dock blev det inte alls mykt kort. men ngr får ni :)


Christine, Karin och Sabina :) btw så var C och K också jätteduktiga idag och sjöng :)


såhär låter det när musikprofilen sjunger stundentlåten xD hahah men hör mig i bakgrunden jag håller mig för skratt som ni kanske hör xD haha


Här har ni ett ÄKTA musikunderbarn, han började spela piano i höstas och han har tagit ut låten själv på gehör. Fy satan vad orättvisst. Men som sagt han har lagt ner mykt tid på det också, Hampus Samuelsson du är min nya idol :D

Jag har också laddat upp en film när Anna spelar sjuktbra men den kommer imorn för den är lite seg..
Nu ska Busk och jag gå ut i husvagnen Anton har redan gått ut. haha
Usch klockan är redan 12 nästan :o
Be mig berätta om massa som hänt idag för jag har endel att berätta som jag inte kan skriva här. HAHA
Btw så sitter mamma och Busk och asgarvar åt saker som har hänt MIG idag och kan inte sluta, dom gråter typ.. fy fan :o
godnatt
smackpuss. <3

Kommentarer
Postat av: LOVI

ÅH min favvo låt!

Fy fan vissa har talanger du!! :O



men du med för du är bäst<3

2009-06-08 @ 09:18:10
URL: http://fairytalelife.blogg.se/
Postat av: alexanderbusk

HAHHA asså jag tordde jag skulle dö av skratt xD <33

2009-06-08 @ 10:57:02
URL: http://alexanderbusk.blogg.se/
Postat av: Julia =)

2009-06-08 @ 11:05:22
Postat av: Julia =)

haaha glömde skriva något xD

men fyy fasiken vad bra du vae ! :D

förlåt om patrick & jag höll på att döögarva åt dig ;D

men grymt bra var ni och vilka röster :o



om man hade en sån bra sångröst som du asså :D <33

2009-06-08 @ 11:07:06
URL: http://mysupersweetlife.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha, tell me? :D

2009-06-11 @ 09:10:18
URL: http://thisjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback