Shopping :D

Igår så hade jag fullt upp hela dagen, precis som jag vill ha det. :D
Direkt efter skolan så drog jag Lovi och Anton till stan för att kolla efter avslutningsklänning till mig. Jag hade tänkt mig ngt väldigt neutralt som man kan använda till vardags också men ja ni känner ju mig.. jag och fina klänningar (a) det blev iaf en axelbandslös turkos festblåsa. hihi love it.
Men den får ni inte se förrän på fredag :D
Jag gjorde också ett inpulsköp, jag köpte löshår på montlé (a) dock var det clips hår och ngt ljusare än mitt hår så det blev att lägga i flera slingor när jag kom hem.
Sen satt jag och sydde håret i över 2 TIMMAR. fy vad trött jag blev på det. Busk höll mig också sällskap på kvällen :D


mini Anton, lilla Emma och plutte Emelie! haha

Nu ska jag sätta i mitt hår (dock måste det klippas men det ska jag göra på onsdag).
ha en bra dag.
smackpuss <3

Kommentarer
Postat av: emelie

haha jag vill fortfarande vara så liten som på den bilden, allt var så mkt enklare då :) hehe

2009-06-11 @ 00:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback