hemma bra men husvagnen bäst! :D

Idag flyttade vi hem igen. Skönt men också väldigt tråkigt. Vi har haft så grymt roligt och mysigt ute i Bekarp!
Dagen har iaf spenderats i mitt paradis, jag har badat hela FYRA gånger och läst en massa i boken "MÄN SOM HATAR KVINNOR"! Det börjar äntligen hända lite saker så den börjar bli riktigt spännande. :)
Även kusinerna Linus och Matilda var där med varsin kompis. Morfar, Marry och Annica var där och Annica hade med sig supersöta Milo!

Some pict.


Pappa var duktig och klippte träden. Det var verkligen på tiden, de skuggar alldeles för mykt. Nu ska bara björken och eken bort :D


här nördar jag bok i solen och Anton läser tidning :L underbart!


supersöta milo! :')


Linus och jag hade vattenkrig, ursäkta att jag lägger ut bikinibildern men jag valde en som man inte visade så mykt på :D haha


Axelin och kusinerna! :)

Kvällen blev lugn, jag hjälpte Anna tvätta bilen (a) haha
Usch jag fårr panik när jag inte har ngt att göra.. jag har legat och slappat hela dagen med näsan tryckt i en bok så kommer man hem och har nada att göra.
Eller jag sjöng en stund, det var väl kvällens höjdpunkt. haha

imorn blir det jobbet och sen direkt ut till stugan med Mikaela och Anton, vet inte om vi får med oss någn mer, det är sånt som märks.
Nu ska jag läsa, sen sova.
godnatt
smackpuss <3


Kommentarer
Postat av: Matilda

Superkul !!!!!!!!!!!!!

2009-07-03 @ 23:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback