Underbar dag!

yoo buddes, klockan är alldeles för mycket för att blogga egentligen men jag var så sugen så kunde inte hålla mig (a)
idag har det varit en perfekt dag. helt underbar. Lovi och jag låg och pratade till kl 3 idag (woopps) så idag har jag mått underbart, huvudvärken har jag gjort sig påmind hela tiden vilket har gjort det svårt att  tänka. Fy vad jobbigt tänker ni men inte då, ni kan inte föreställa er hur skönt det har varit! :D

Efter jobbet blev det stugan med Lovi, Anna och Anton here are some pictures:


Lovi drog upp första fisken!
(vi var nämligen ute och fiskade i typ mer än 2 timmar, ja jag var faktiskt med ut för en gångs skull. men ja fiskade inte utan tog han om kameran oc läste bok :D)

underbart väder och underbart sällskap! <3


en del bottennapp blev det också, bla för Lovi (a) haha du är duktig pluttan :)<3


snygg är hon min lilla fiskare :) fan vad saknad du har varit!!! <3


jag fick bästa platsen på golvet i båten med typ 3 madrasser (a) thihi jag var tydligen ivägen annars xD haha


jag vet inte varf men jag tyckte om den här bilden.


Lovi fick som sagt första fisken som blev så rädd att den sket på sig :o seriöst äckligt. kolla bilden så ser ni att den bajsar!


Anna kämpade på med sina drag och till sist fick hon också en fisk!:D


Anton blev hur lycklig som helst när han fick fisk :L haha kolla vilken liten! (a)


Eftersom vi inte sov så mykt inatt slutade det med att jag somnade i båten (a) ni kan inte föreställa er hur skönt det var. seriöst jag ska nog följa med ut och fiska oftare! :D mihihi


Lovi tar kort på sin vackra spegelbild. jag älskar dig<3


fina firrar :D(y)


det blev de gamla brillorna idag eftersom det hände en liten olycka med de andra... :$ vi kan säga såhär.. de låg i vattenbad med en MASSA diskmedel i hela eftermiddagen och kvällen så nu är de iaf rena :D haha

Vid nio tiden så drog jag och Busk till Hanna för att kolla på en Shoppoholics bekännelser (jag vet att jag skulle se den med Johanna och Jennie men jag ser den gärna en gång till med er!). Den får betyg 3/5, helt okej film men trodde att den skulle vara bättre. Vi fick också jordgubbar med glass, mums!

Nu måste lilla Emma sova, jag har sovit alldeles för lite. hihi
godnatt på er allesammans.
smackpuss <3

Kommentarer
Postat av: Lovi

Ahh vad söt du är. Jag har saknat dig med. <3

2009-06-29 @ 21:43:59
URL: http://fairytalelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback