saturday night fever

Kvällen spenderade jag med Viktor, Sofia, Patrick, Johanna och Sebbe (tror jag han heter) hihi. Det var hur trevligt som helst eftersom jag typ aldrig träffar Viktor och Sofia nu. :) måste göras om snart!
Here are some pictures.


Sofia, Johanna, Patrick och Viktor :D <33333


haha undra vad Patte kollar på? xD


Viktor posar som vanligt. :L snygg äru :)) hihi


Viktor och Patrick fjollar sig :L(a)

Iaf vi drog hem till mig och chillade lite typ.. Sen drog Viktor, Sofia och Sebbe men Johanna och Patte sov i husvagnen med mig. Vi hyrde också film men jag somnade (a) tror iaf inte det var min typ av film, men jag ska inte säga ngt för jag såg knappt ngt. haha
Tack iaf för att ni finns, ni gör hela mitt liv lättare och jag älskar er<3

smackpuss <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag trodde du skulle vakna med tanke på hur mkt ja garva xD.

Men filmen var rätt bra :L

Även fast det har blivit mkt patrick-filmer på sistone :O (han vill inte se tjejfilmer med mig :()<3

älskar dig.

2009-06-03 @ 22:51:07
URL: http://thisjohanna.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha vilken dag ^^

Kul att träffa dig igen Emma <3!

Shit vad jag saknar Viktor! Han är ju för fin på bilderna alltså ^^





Måste ses snart alltså! <3

2009-06-04 @ 16:24:30
URL: http://twiiister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback