Premiär för videoblogg!

HAHAHAHAHAHHAHA Lovi och jag är största töntarna.
Innan ni ser filmen så måste ni veta att vi spelade bara in den på SKÄMT, vi är inte seriösa. :) Vi satt och höll och för skratt hela tiden och efter vi hade tittat på den sa Lovi "Emma du måste lägga upp den där, annars gör jag det". Haha men den lär dyka upp på hennes blogg snart också ska ni se (www.fairytalelife.blogg.se).


"jag har sånt därnt i tänderna, Risen ja jag tuggar med öppen mun känner jag xD haha"

Vi är knas och det är nog det jag älskar.
smackpuss <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha seriöst, ni måste videoblogga mer xD

Puss på er <3

2009-06-23 @ 21:12:58
URL: http://twiiister.blogg.se/
Postat av: Amanda Björck

haha så söta ni e:D man hör ju att de e anton som filmarxD

2009-06-24 @ 13:27:51
Postat av: Lovi

hihihi vad sägs om ännu en video ?

2009-06-29 @ 21:45:29
URL: http://fairytalelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback