Mysdag (y)

igår blev det en riktigt slapp dag, jag hade gårdagens smink ända till kl typ halv 5 då jag äntligen orkade ställa mig i duschen. Eller jag var tvungen för Elin skulle komma. haha
Jag tog iaf bort hennes löshår och jag måste säga att jag är avis på den människan, hennes egna hår är också så himla fint! :) Sen blev det e promenix med henne och Anton. Trevligt, det är alltid skönt att prata av sig lite.

På kvällen åkte jag och Busk till Hanna och tittade på Patrick 1,5. Gud så himla bra film, det var en sån film som man älskade och ända trots det lyckliga slutet satt man inte själv och blev deprimerad för man själv är så ensam utan man var bara så glad för deras skull. aww! Dock rekommenderar jag inte filmen till Jennie xD HAHA men om du får för dig at se den någon gång så säg till mig för jag vill vara med! haha


Se filmen, den är verkligen sevärd!

smackpuss. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback