Midsommarhelgen!

Jag behöver inte skriva så mykt egentligen utan jag ska låta bilderna få tala för sig. :)
Jag hade iaf jättekul, det var inte lika mykt drag iår som vanligt dock men vem bryr sig när man har alla underbara nissar omkring sig?


jag gjorde ngt förbjudet, nämligen blandade guld och silvertoner på ögonskuggan. men det blev ganska bra iaf (a)


sötaste jullan och marcus<3


När sommaren är slut ska jag kunna spela gitarr!


Jennifer och Hanna :D


Birk är sjukt söt!


snutt!


min söthög<3


söötast :D


jaaa det finns bara ett ord som passar in på den här bilden "snyggingar". HAHA :D


Vad vore midsommar utan jordgubbstårta? dock så tog dom slut ganska fort... undra vad det kan ha berot på (a) haha :D


Rebecca och Birk :D


Det blev tipspromenad med "gåtor", jag fick dock inte gå eftersom jag visste alla svaren (a) det blev lite press på mig och dom försökte muta mig men jag var tyst som musen :D
haha Nina och Anna funderar så det knakar som ni ser på bilden xD haha så söta!


Stina är SÖT!


Alex är inte dåligt söt han heller! :)


mina söta föräldrar! <3


sötast!


jag och Henrik posar;)


sötaste ugarna, Johanna och Sofia!<3


det blev 5 kamp också, de som vad födda öjämna år mot de som var födda jämna år. såklart vann vi ojäämna stort (a) mohaha vi ägde! Här springer vi med svampar för att fylla en vattenflaska! jag och peter var först ut!


bra jobbat (y) haha


här är det full fart! haha


marcus var bäst han också :D


lagfoto!:D


kalle och viktor is posing! :D


sen blev det kastning med cdskivor, det var svårt xD


haha vi skulle skjuta iväg tvål med händerna xD det gick inte så bra för mig.. kolla min minn xD haha


jag rev mig på min egen nagek så jag började blöda :( haha


söta jullanskrullan igen :D

Den bilden får avsluta midsommarafton.
På natten så fick jag, pappa och Antoon skrattattack ute i husvagnen när vi skulle sova. jag trodde jag skulle skratta ihjäl mig xD HAHAHHAA sen när det blivit tyst så börjar pappa asgarva rakt ut som han typ aldrig gör.
Så drar han en historia om när de var i göteborg i onsdags, de är helt galna. Den kommer upp på bloggen lite senare :D haha

Iaf dagen efter vare lungt, vi paddlade kanot och hämtade Lina, senare kom också Christoffer, vi hämtade också Marcus. Så vi kollade på film på kvällen Sleepy hollow med johnny depp. Jag tyckte om den, den var sådär obehaglig så det kryper kalla kårar längs ryggraden. klart sevärd (y)
det blev dock sent igen, tror vi kanske somnade runt halv 3 tiden haha.

hur har eran midsommarhelg varit? :D
smackpuss <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack Emma för en rolig midsommar. Hoppas bara att du vill ses någongång :) Typ du, jag, anton och johanna eller något :) Ha det så bra, finns på mobilen om det är något. Puss <3

2009-06-21 @ 20:28:14
URL: http://twiiister.blogg.se/
Postat av: Johanna

Dina gåtor var allt filuriga :L :D

men en rolig midsommar var det allt!

Btw, han heter Henrik o inte Benny :D<3

2009-06-23 @ 23:51:33
URL: http://thisjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback