Livet som lantis!

Jag sitter uppe och är redan klar för att åka plus att jag har målat tånaglnarna hallonrosa också. :D duktiga jag! Det kan bero på också att man bara har mascara på sig nu när solen är framme, man tar ju alla chanser att vara i solen nu. Vädret är helt underbart och jag älskar det :D

Igår lagade vi kyckligsallad, jag gjorde makaroner och kycklig bäst blev det. (men lovis sås blev ändå godast!)
Här ute på landet så är det tyst och skönt, man kan göra vad man vill utan att grannar tittar konstigt. haha Vi har det bra med andra ord :D 
Får se hur många dagar det tar innan jag längtar tillbaka till lilla Åtvidaberg. haha 
Nu blire jobbet. hihi

Lovi har gjort bilden och jag hittade ingen annan så det blev den :D bilderna är ifrån i måndags när vi fiskade:)

smackpuss <3 

Kommentarer
Postat av: Lovi

Vi hade det så roligt så. :)<3

2009-06-29 @ 22:21:02
URL: http://fairytalelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback