Låååååååång lördag!

Riktigt dålig update här i helgen men aa jag har som sagt haft fullt upp! :)
I fredags blev det en massa mys med lite friend här. Det blev talang, film "vi hade iaf tur med vädret igen" som förövrigt var helt okej men ettan är fortfarande klart bäst. Kvällen avslutades sen med singstar och vi sjöng för full hals och bara för att alla andra har skrivit det så måste jag också göra det "Johan var helt klart bäst, kvällens stjärna". haha sööt!

tack för en trevlig kväll allihopa :) <3

Lördagen spenderades kl halv tio-5 i kulturhuset, vi tränade till trollflöjten och cabaret ojojoj vad trött man blev.
Sen så var jag med Johanna & patrick, vi delade på en pizza och drog ut till Tina för att laga mat till Julia och Christoffer. haha
Sen låg jag i sängen typ hela kvällen medans Johanna skrev fackuppsats och Patrick tittade på fotboll. haha


snygg är jag i min peruk också... HAHA


Julia blev sjukt söt när Christoffer satt upp hennes hår xD<3 thaha

smackpuss <3


Kommentarer
Postat av: Julia

du är alla fall snyggare än vad jag är i mitt hoxfox på huvet xD hahaaa söötast! :D <3

2009-06-09 @ 19:18:56
URL: http://mysupersweetlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback