issshh

Det är synd att det måste sluta såhär, eller inte bara synd det gör ont i hela mig.
Inget känns rätt för tillfället..
Åh kan man inte bara lyckas stänga av känslorna för en vecka. Seriöst jag skulle vara tacksam för bara ngr dagar, en dag till och med.

Fan vad surt det känns, det är stor skillnad på att vara glad och lycklig. Det förstod jag inte förut men det gör jag nu.
När jag testat på livet som lycklig känns det förjävligt att gå tillbaka till det här. Så menningslöst.
Gud vad deprimerande jag är. Men jag ska läka, jag sk SY IHOP MIG om det ska behövas!

jag orkar inte blogga... men men.
tack Johanna och Patrick jag älskar er.


smackpuss <3

Kommentarer
Postat av: Lovi

smackpuss på dig Bettan :(<3

2009-06-18 @ 08:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback