Hawaiipartaaj på rödvitan!

Den här veckan har varit den bästa på väldigt länge, en vecka på landet med mina älsklingar har nog varit bra för mig.
Jag har haft ngt att göra hela tiden och kunnat slappna av för första gången på jag vet inte hur länge..
Så stort tack till Lovi att vi har fått campa hos dig, du får köra ut dina föräldrar ifrån huset oftare! :D

I fredags så blev det som sagt Hawaiifest hemma hos Lovi, vi hade planerat noga och lagt ner många timmar på mat, dekorationer osv. Det var det lätt värt, herregud vad roligt vi hade det. Vi var uppe och dansade till typ kl 3. battle, ringdans och massa. HAHA den roligaste kvällen på väldigt länge.
Det gör vi om snart, stort TACK till alla som var där :D

Här är lite bilder :)

dukat fint gjorde vi med blommor, snäckor, koraller och kokosnötter :D


Alla var supersnygga i sina hawaiikläder, på bilden ser ni Marcus och Hanna :D


sockersöta Julia och min (pojk)vän marcus :D haha


från vänster: lovi, dan, tim och emelie :)


Lovi och dan :) söööööta! :L


pepparkaksbruna syskonen Kempe! :D det syns dock inte så bra på bilden men aa de har ju stuga nere i loftahammar, saltvatten+sol=solbränna! :)


min johannis!


John och Danne :D


Johan :)


efter förrätten så blev det grillspett med hemmagjort potatissallad :D


emelie posar med tallrikarna :D


Sofia :D


grillning!


Johanna och Sofia :D (och ananasen haha)


lilla jag fastnade också på bild, kvällens outfit: min klänning jag köpte i barcelona och ett av våra hemgjorda humhum-halsband. :) haha vad blek jag såg ut på bilden? :o


Johan och Olivia :)


på kvällen förvandlades altanen till ett dansgolv som vi döpte till "rödvitan" haha. Det var grymt kul!
Här släpper Dan loss på dansgolvet :D haha


Killarna dansade utan tröja.. det var ju trots allt hawaiitema :D haha älska Johan på bilden! :D


dansa dansa :D


haha här posar vi ;)


och så en posarbild till. haha


den här bilden på nestor får avsluta en perfekt kväll.
Jag tror vi gick och la oss vid halv 4 tiden?

Näst nästa veckan när vi slutat jobba så blire fest i stugan, någon som är på? :D

SMACKPUSS <33

Kommentarer
Postat av: Julia

haaha fett snygga vi är =D <3

2009-06-29 @ 00:38:16
URL: http://mysupersweetlife.blogg.se/
Postat av: lina N

lol, jag missade festen :(

2009-06-29 @ 10:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback