GRATTIS ANNA<3

Jaha idag vaknade man upp den första riktiga dagen på sommarlovet och ska jobba.. haha bra start va?
Iaf jobbet var jättekul idag, mykt roligare än vad jag hade väntat mig. Våran grupp var helt okej, lyssnade väldigt bra :D Sen känner vi ju typ alla andra gruppledarna så man pratar ju med massa dem också och hittar på en massa med andra grupper. På eftermiddagen blev det iaf tunering, gosh vad rörigt. Vi var typ 60 barn i sporthallen lite skrikigt!
Men men hoppas det blir lika kul imorrn, vi ska dock ha fotboll och ett av barnen sa att hon skulle mörda oss om vi skulle ha det :o så ni märker väl imorn om jag lever eller inte (y) haha

Iaf kvällen har spenderats hos bästa ANNA som fyller 27 år idag. GRATTIS GRATTIS GRATTIS, hoppas att du hade en trevlig kväll. Hon lagade jättegod tacos och så hade hon gjort typ världens godaste tårta också, det var inte sista gången om man säger så (a) haha
usb portarna till datorn är för tillfället ur funktion så jag kan inte lägga in ngr bilder :(( buhu... så det blir ett tråkigt inlägg. Få se om jag hittar ngn bild som passar iaf :D


Anna i vintras när vi åkte skridskor, jag ÄLSKAR bilden. Dock är den från bdb df är det dålig kvalitet.

nu sitter jag här med typ feber också :( jag har tydligen sett sjuk ut hela kvällen haha, men jag har som tur var bara en grad förhöjd och det beror väl på förkyldningen också troligtvis.
A "krya på dig nu Emma fastän du inte är sjuk".
Haha jag har inte svårt för att erkänna att jag kanske inte mår bäst jämt.

så nu ska jag städa bur (nu hos dumbo, disa och smulan eftersom mina gosepluttar är borta.. snyft) och sen läsa. ska ju upp tidigt imorn och jobba så måste vara utvilad.
godnatt allesammans och
smackpuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback