Baksmällan!

Lördagen fick nog inte den bästa början, alla var tydligen inte så trötta efter festen så kl nio kommer Martin in och skriker "hallå, kl är nio jag vill ut och fiska". haha xD
Johan blev sur och skrek att han skulle gå därifrån och efter ett tag gick han, stackars Martin!
iaf alla låg och drog sig vääldigt länge och Johan var hungrig så han försökte få oasen att köra ut pizza men det gick de inte med på. :)
Johanna och jag tog oss ett dopp i sjön med kläderna på och tvättade håret, usch jag ångrade mig om man säger så för dy vad kallt det var. Sen håller jag på att bli förskyld också så det var nog inte så smart.

Iaf efter att ha städat stugan och fixat så drog vi hem. Senare på eftermiddagen så sålde vi Lillen och Ludde, usch vad hemskt :( jag saknar dem redan men man får tänka på att de kommer få det jättebra nu. Mina bebisar <3 


mina busar, jag kommer saknar er. :((<33

Iaf kl 5 drog jag, Johanna, Patrick och Hanna till stan för att kommer på bio :D (igen haha).
Idag blev det baksmällan och det ångrar jag inte för 5 öre, så himla rolig. Jag hade värsta fördommarna om det faktiskt om jag ska vara helt ärlig för jag hade inte sett trailern eller något innan men den var helt galet rolig.

5/5 i betyg får den!

dock är inte trailern bra gjort för det verkar inte lika rolig men ni måste se den! :D

På kvällen så kollade jag på film med Hanna och Busk "Rising Helen", jag har sett filmen förut men den är faktiskt riktigt bra. En ung Hayden är med i den haha :) Johan kom också en stund!

har ni sett filmen? :)

Iaf jag mådde inte så bra sen på kvällen, huvudvärk och så mådde jag lite illa och var varm. När jag vaknade i morse så var jag precis svettig också så jag antar att jag hade feber men skönt att jag blev av med den så snabbt!

Hur har eran helg varit? :)
smackpuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback