10/6

Godmorgon kära bloggläsare :D
Först måste jag bara säga att det är så himla roligt att läsarna har stigit på senaste tiden, vad kan det bero på? Haha ja det är strunt samma men kul är det iaf ^^.
idag blev det att gå upp tidigt, kl 7 för att vara exakt. Vi somnade nog ganska sent eftersom vi drog på Sunes jul och jag fick en hysterisk skrattattack som slutade i skratt-hicka som vanligt xD HAHA

Iaf Hanna blev jättefin som alltid :) Hon lånade också min mörkblå tunika. hihi


Resultatet:
Hår: lockat och så har jag satt bak lite hår.
Smink: först en beige ögonskugga sen lägger man mörkbrun och över det guldbrun. Skit snyggt!

Iaf Jokke kommer hit om tio minuter, vi ska dricka te och så får vi se om vi orkar gå på naturen. Antagligen inte (a)
Johanna kommer också vid tio tiden, mamma skulle visst slinga hennes hår :D haha Det är som en frisörsalgon här hemma!
smackpuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback