Spikmatta.

Igår innan jag skulle sova så lade jag mig på våran spikmatta som mamma äntligen hade hämtat ut.
Det slutade med att jag sov som en stock hela natten och ända till halv 11, så himla skönt när man inte sovit på en vecka.
Jag hoppas verkligen att det kommer att hjälpa.
Här är ngr saker det ska vara bra för:

- Behandlar effektivt akupressurpunkter och nerver utmed ryggraden.

- Löser effektivt alla sorters spänningar, frigör endorfiner och lyckohormoner.

- Ökar syreupptagningen
- Ökar blodcirkulationen
- Det ger en meditativ djupavslappning.

Färgen grönt ska också vara bra för depretioner och sömnproblem enligt typ buddisterna, det får man ju tro vad man vill på. :)


Här är våran spikmatta, de första minutrerna är inte alls behagliga men efter ett tag ger det med sig:)
Jag ligger i 20-30 min!

Här har ni också bild på vad jag shoppade:

från vänster.
Linne-hm 149 kr
Klänning-bikbok 299 kr
Linne-gina 129  kr
Linne-gina 129 kr
Klänning-gina 199 kr, den ska jag dock lämna tillbaka eftersom jag faktiskt har 2 st som är nästan likadana.
Skor-skopunkten 199 kr


Mamma kom också hem från lager 157 i Västervik med lite kläder åt mig.
4 st boxarlinnen i olika färger, 30 kr st
Jeansklänning, 149. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om den. Vad säger ni?

smackpuss. <3


Kommentarer
Postat av: Lovi

FAN vad fuskigt! Så du shoppar din jvla slyna! :L

Föresten vadå funkar den dära tortyr mattan?

Bra, att det funkar! :D<3

2009-07-15 @ 00:57:18
URL: http://fairytalelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback