Sommarlov!

Äntligen så är det här. Så skönt det ska bli att kunna flytta ut till stugan, jag funderar faktikt på att lämna mobilen hemma i typ ngr dagar bara för att kunna slappna av och inte få ngr dumma infall (man vet aldrig vad jag kan hitta på). Nu får man också sola, sova, slappa och bada hur mykt och länge man vill. Sen blir det förstås också camping så småningom. :D

Jag kommer dock sakna barnen, det har ändå varit kul de här 3 veckorna. Det var bara idag jag blev väldigt trött och var på allmänt dåligt humör vilket jag visserligen var igår också då. men men.
Vad ska ni göra på sommarlovet?:D



Nu kom marcus och alex så det blir att vara med dem hela kvällen, niiiice! :D
marcus har med sig gitarren också så han ska få spela lite och lära mig (a) hihi
smackpuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback