Söderköping.

Idag har dagen spenderats med familjen Svensson och Anna i Söderköping.
Vi har kikat i affärer, jag köpte dock bara ett hårband och sen 2 st ringar. Men med tanke på hur mykt jag har shoppat den här veckan så var det väl bara bra.
Nu ikväll har jag, Anton och Marcus börjat med dansen till "boys are back", det här kommer bli skitbra! :D
Nä nu ska jag inte skriva mer utan det blir bara massa bilder. :)


Anton och jag :)


snyggot Alex :))


Anna, mamma och Nina :D


Söderköping är en så otroligt mysig stad, kanske skulle man skaffa ngt sommarställe där som vuxen? :D


"Sis" och jag<3


jag tog mitt nya linne från hm, det blir definitivt en favorit nu i sommar.
måste bara säga att när vi tog den här bilden stod ett fyllo och pratade med oss. haha
Han sa typ "nej sådär kan du ju inte se ut när hon tar kort", "om ni tar kort på mig så åker ni dit". haha vi svarade inte så efter en stund blev vi av med honom. xP

Anton och Marcus :D <33


sötnowsarna Alex och Anna :)


puss på min pappa för att han har semester och är glad. <3


Alex blev glad när han fick sin glass :D haha


Anton och jag tog euro, som typ alla andra vid vårat bord xD
Jag råkade också skratta ganska mykt så det slutade med att typ alla bord satt och skrattade åt mig +en bänk utanför. haha
Nina "Emma om du äter en glass till så skrattar du nog ihjäl dig"
HAHAHAHA


smyckeoutlet tycker vi om (y) det blev bara 2 ringar.. men ändå :)


Jag och Nina försöker se söta ut, vilket hon lyckas väldigt bra med :D hihi


tittut.


måste säga ännu en gång att jag älskar mitt löshår, det smälter in bättre och bättre nu när mitt hår har blivit solblekt.
vilken skillnad det är egentligen på mitt hår, det var ju typ svart förut! :o :D haha

Hoppas ni har haft en bra dag.
smackpuss. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback