Mot Göteborg!

Vet ni på en skala 1-10 hur jobbigt det var att gå upp imorse eller? :O 10.000 typ, jag gick upp en halvtimme försent för jag var så himla trött. Så jag hann inte tvätta håret .. Menmen duktig som jag är så har mitt hår vant av sig och är inte fettigt. :D hihi
Det bästa med mig är att när jag väl går upp så piggnar jag till nästan direkt, skönt!
Iaf snart bär det av, ska bara packa det sista, sätta i löshår och lite sånt. :)
Ni får ha det jättebra, så hörs vi antingen ikväll eller på torsdag morgon.


Den här tunikan från gina blev det iaf, kände för ngt med färg på :) bilden är dock inte från idag som ni kan se på hårfärgen. ;)

btw så måste jag bara säga det att mina besökare har blivit fler och fler och igår stod mätaren på 64 unika besökare! (Emma skuttar av glädje) hihi.
Smackpuss. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback