Många bloggläsare! :D

Hej och välkommen till en ny härlig dag, jag hoppas du har sovit gott och att den här dagen blir typ den bästa dagen i ditt liv.
Eller nåt?
Haha nejdå, nu ska jag sluta flumma. :) Har ni sovit gott? det har inte jag, jag låg vaken och vred och vände i sängen mellan 2 busungar med ont i magen. Usch.
Igår fick jag prova spela på P, gitarr med stålsträngar, as fint ljud i!
Jag kan också stolt säga att statistiken igår höjde drastiskt efter jag bett Anton göra reklam för min blogg på hans bilddagbok. Det var hela 97 st unika bloggläsare :D shiit vad kul! Hoppas några stannar. hihi

Idag blir stanresan av som vi planerade igår. :)
Vad gör man i stan mellan kl 5-9 när allt har stängt? :o
smackpuss. <3


     tänk på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback