Linköping!

Ja igår blev det som sagt shopping med Dan och Lovi, riktigt trevligt måste jag säga. Pengarna bara försvinner. Jag måste skärpa mig!
Senare blev det bio med Julia och Christoffer, men innan så var vi hemma hos Christoffer en stund. Riktigt nice bostadsområde Hjulsbro måste jag säga. jag hittade mitt framtida hem! :')


Dan gör reklam för biltema (y), fan vad arg jag blir på att man inte ser hela filmerna, de klipper ju i slutet..

mupparna tjuvkikar när jag provar kläder.. haha näädåå :D puss på er!<3


här lämnar man sina barn när man shoppar, så Lovi och Dan lämnade mig här en stund. :L


Här är mitt framtida hem :D man ser dock inte hur fint det är på bilden (hoppas inte husägaren läser det här nu, det vore ju lite pinsamt. haha)


Julia och Christoffer :D <333333


Man kan väl inte säga annat än att man kände sig lite ensam när man umgås med de här mupparna, jag saknade marcus :(( buhu!


Här har ni trailerna på filmen vi såg "drag me to hell". Den var skapligt läskig ibland, jag skrek rätt ut och Julia såg inte speciellt mykt på filmen xD haha
Ibland var den dock väldigt överdriven, man såg att det var fejk..
Betyg: 3/5


tack för kvällen/dagen.
smackpuss. <3

Kommentarer
Postat av: Lovi

Aww söt du är Emms. :)

haha vi hade en jätte rolig dag i stan. :D

puss på dig<3

2009-07-14 @ 21:02:34
URL: http://fairytalelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback