Linköping.

Godmorgnon (eller middag blir det kanske?). :)
Idag blir det Linköping med Lovi, Dan och en kompis till honom också tror jag? hehe. Vi ska titta på den nya Harry Potter filmen, tyvärr hörde jag igår att den var väldigt dålig. Iaf om man läst boken, jag har blivit så förbannad på de föregående filmer och kommer antaligen gå ut ifrån bion förbannad den här gången med, men ändå måste jag se den. hehe

Tänkte be pappa skjusa ner mig till "centrum" nu så jag kan låna en bok på biblioteket, "luftslottet som sprängdes". Det är den tredje boken av "män som hatar kvinnor". Den andra boken slutade så spännande att jag håller på att smälla av när jag inte fick trean direkt av Busk. Han håller nämligen på att läsa den själv men jag orkar inte vänta eftersom han typ har kommit halvvägs. :) haha

Dagens outfit, linne från H&M (mitt nya som för tillfället är favoriten i min garderob) och trekvartsbyxor köpa i Falerum. Det blir nog också mina vita tygskor och min fotlänk jag köpte på öland. :)




Bäst jag sätter fart nu så jag hinner spela lite gitarr och måla naglarna också :)
Smackpuss. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback