Grillfest hos Johan!

Igårkväll blev det riktigt lyckat, jag har verkligen hur kul som helst!
Först blev det lite grillning och sen blev det lite dans och lite singstar, lite gitarr och allt möjligt.
Johan skulle börja jobba kl 7 morgonen därpå så vi ååkte hem till dDan senare. Det blev ändå tidigt hem, tror jag släkte vid 3.
Aja, jag har inte haft så kul på länge jag var verkligen sjukt glad, jag och Danne skrattade åt allt!

Tack allihopa, ni är bäst!<3
Jag satte ihop ngr collage av bilderna, orkar inte ladda upp alla :) hehe.











HAHAHA jag bjuder på alla bilder på mig, jag ser inte riktigt klok ut xD
Det här gör vi om snart igen :D (y)
Smackpuss. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback