Grattis morfar!<3

Stort grattis till min älskade morfar som fyller 70 (!!) år idag, det kan man inte tro med tanke på hur pigg han är.
Men säg grattis till mig också för jag har namnsdag idag (a) hihi. Molle fyller också år, typ 8? :)
Jag hinner inte blogga för vi har jättebråttom så det är bäst jag skyndar mig så ingen ser att jag sitter här. haha
Kanske hinner uppdatera ikväll, det beror på hur länge vi är kvar.


very old pict, jag hade tandställning och ser ut som värsta fjortisen (jag plutar inte med läpparna utan det är tandställningen som jag att de "står ut" mer. haha). Iaf såhär har jag sminkat mig idag typ, det var df jag tog den här eftersom jag inte hinner ta ngn bild.

ha det bäst och önska oss lycka till!
smackpuss. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback