Dancing queens!

Idag har varit en riktigt rolig dag, om man bortser från städningen alltså (a) haha
Vi har haft dansträning med Busk, han har lärt sig ungefär hälften av vad vi kan på boys are back. Duktigt!
Sen nu ikväll har Hanna och vi hållt på med I want it all och can I have this dance. Det går skitbra om jag får säga det själv.


regna gjorde det en stund idag också, så jag passade på att dansa och sjunga "it's rainging man" i regnet. Busk filmade men jag var så ful att jag vågar inte ladda upp filmen xD haha



när vi tränade lyft till "can i have this dance" skulle jag tydligen ha klänning på mig för det såg så fult ut i mjukisbyxor. haha

För videos och kort får ni kolla thedancesingsblogg som finns under "LÄNKAR" till höger. :)
Jag har verkligen haft jätteroligt, det känns så skönt att komma igång med all dans nu igen. Det är så himla roligt och man blir på jättebra humör!
Imorn fyller pappa år men innan släkten kommer så blir det sockertoppen och dansträning.
Godnatt.
Smackpuss. <3

Kommentarer
Postat av: alexanderbusk

Joo ladda upp filmen :D

2009-07-27 @ 13:23:17
URL: http://alexanderbusk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback