Buenos dias!

Usch den här veckan har varit den värsta på länge. Allt händer jämt samtidigt, varf ska det jämt vara så?
Jag har också haft sjukt svårt att sova och mått illa.. Klockan har blivit nästan minst 3 varje natt och så har jag drömt hemska mardrömmar.

Aja nog pratat om det.
Idag vaknade jag med en öm axel, den höll nämligen på att hoppa ur led igår igen. Suck kommer ni ihåg när jag åkte skridskor i vintras och ramlade så att axeln hoppade ur led? Den har iaf krånglat sen dess, är det ngt man måste kolla upp?
Idag blir det iaf stan med min vän Lovi och hennes pojkvän Dagge (like the nickname en av ungarna gav honom på lägret, haha).
Vi ska shoppa och ikväll blir det bio, "drag me to hell", ska bli riktigt kul för jag har aldrig sett skräckis på bio. hihi


Dagens outfit: Linne-Gina, halvlångbyxor-Vila, kofta-Ullared, halsbandet minns jag inte men jag torr jag fick det av Nathalie på typ mellanstadiet? hihi


lite dryyyyyyyg jag ser ut :D haha

Hör av er om ni har lust att hänga på.
Annars får ni ha en bra dag.
Smackpuss. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback