1/7 -09

på schemat idag:
-musik
(ni ska höra vilket oväsen det blir när alla bankar och slår på alla instrument samtidigt), och jag Anna fick också sjunga för barnen. haha Sabina kompade också fint till!:)
-bada och sola.

på hela taget en riktigt bra men på tok för varm dag.
Efter jobbet så åkte jag, Amanda, Emma, Malin och Anton till stugan. Vi köpte med oss pizza (tjockisvarning, men gott var det!)
here are some pic.



det blev dock inte långvarigt i stugan för mamma ringde och sa att vi var tvungna att åka hem på direkten för det spöregnade och åskade massa. tur hade vi för vi missade regnet precis! det blev tydligen översvämning i centralskolan och lekparken var full med vatten. haha stackars Amanda var jätterädd!


snacka om lättroade, vi satt och asgarvade bara för att det regnade. dock syns det inte på filmen hur mykt det regnade. haha någon mer som råkade ut för ovädret? Jag hörde av Johanna att blixten hade slagit ner hos dem! :o


hemma blev det mys i soffan. med söta Amanda, Emma och Emil.
senare blev det också sjunga för sötnowsarna och sen jordgubbar med glass.

Imorn blir det stugan efter jobbet med Lovi, Amanda och Anton. Det fina vädret har nämligen bestämt sig för att göra oss sällskap igen. Yeeey!
Nu ska jag läsa ut min bok "män som hatar kvinnor" som förövrigt visade sig vara en väldigt bra och spännande bok. läs det tycker jag!
godnatt.
smackpuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback