Uttråkad!

Åh jag är så hiimla uttråkad, jag saknar alla mina kompisar. Det känns som att jag inte sett er på hundra år :(
Och så är jag så grymt besviken att jag inte kunde vara med på teatern igår :( jag blir så avundsjuk när jag ser alla bilder och hur kul ni hade :(( Är det någon som vet om jag får vara med på tisdag?


och sen måste jag bara tacka Jennie för att du la ut låten med Janet (made in sweden) såå hiimla SJUKT BRA alltså :D
för er som inte har hört den titta på klippet nedan.


Nå vad tycker ni? :)

btw, i onsdags slog jag mitt läsarrekord :) alltid lika roligt.

Kommentarer
Postat av: jennie

thihi, varsegod. Låten är galet bra! :D

Hoppas du mår något bättre <333

2009-01-30 @ 17:05:29
URL: http://jengucci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback