Trött.

Ojojoj, dagen har känts så hiimla lång. Söndagar är nog värre än onsdagar trots allt :o
Iaf när man inte mår 100, vet inte vad det är med mig, jag har varit så hiimla trött hela helgen! Och ni som känner mig vet att jag inte är den som är trött. Jag är Emma "Energikicken" sj :D haha
Hoppas det känns bättre imorn, för jag slutar halv sju.. suck!

Iaf, Lovi åkte hem tidigt imorse (suck) men Johanna stannade ända tills sju :))) Vi gick spåret och tog det allmänt lugnt.
Jag har läst massor i min bok "Om jag kunde drömma", det är boken till filmen Twilight för er som inte visste det. Iaf den är sjukt bra kan inte vänta tills jag får se filmen, självklart måste jag läsa klart boken först.

Men det är bäst att jag går och städar bur nu hos mina pälsklingar, för jag ska göra det sista på läxan nu och kanskekanske läsa ngr sidor till i boken. Vi får se för när jag väl har börjat brukar jag inte kunna sluta (a)


kunde inte motstå att ladda upp den här otroligt söta bilden på Lillen :')

Nu väntar oss en hel vecka framför oss, den ska bli bättre än alla andra veckor, så ni är medvetna om det :D Ha humöret på topp! (y)


En stor smack puss till allesammans och God natt! :)<3



idag är jag inte den snyggaste i världen så det blev en bild på mitt hår :) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback