Pyjamasparty!

Gårdagen var helt underbar, som sgat så blev det pyjamasparty med bästisarna! :)<3
Vi kollade på körslaget där jag hittade min drömkille (blå ögon, mörkt hår, sjunger och splear gitar!), vi åt mat, vi åt morötter med dip, gjorde choklasmuffins (som blev choklad cookis haha), kollade på film (another cinderella story) och självklart så hade vi KUDDKRIG! :D

Här kommer lite bilder för er som är intresserade :L


Jag, Johanna & Lovi<3


Vi hade inga muffinsformar så vi bara klickade ut smeten på plåten :D


Lovi kärde ut fiina hjärtan :)


Another Cinderella Story, en underbar film som man bara inte kan låta bli att älska!
Andrew Seeley (manliga huvudrollen), sjunger otroligt bra. Det är han som är ihop mixad med Zac Efron i High school musical 1 :)


KUDDKRIG :D

buuuusungar :)<33


Det var lite "alla på Lovi" här (a)


Tack för en underbar kväll, tjejor. Jag älskar er<3

Kommentarer
Postat av: Patrick

Hmmm.. Är inte det där Antons rum?? haha

2009-01-25 @ 17:19:00
URL: http://p880818f.blogg.se/
Postat av: Lovi

HAAHAHA sikken fi bild på mig när jag attackerar kameran! my god vad jag ser ut ! xD



ÄLSKAR ER<3

2009-01-25 @ 19:02:01
URL: http://fairytalelife.blogg.se/
Postat av: Johanna

ALLA PÅ LOVI (A) haha :P

o Lovi som attackerar kameran eller tänker o ja som leker oskyldig...haha :D

Älskar dig gumman :)<3

2009-01-25 @ 23:12:54
URL: http://thisjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback