Om jag kunde drömma. :)

Måndagar är långa dagar, speciellt när man är så trött och hungrig så det bara inte går! Mamma och jag har bestämt oss flr att köra hårt med GI-metoden igen. Den funkade väldigt bra sist och jag känner att jag måste göra ngt desperat nu!
Iaf, idag var det ngr elever från en musik folkhögskola i studion och svarade på lite frågor, sjöng och spelade för oss :)
Här kommer en bild på en tjej som var grym på att sjung, dock inte min stil opera...


Som sagt grym på sin sak :) Det var dom allihopa och efter skolan när jag ska läsa vidare kanske det blir musikal folkhögskola för mig, vem vet?

På matten stog vi faktiskt knappt ut längre, here are some pictures :)


Jag var nyttig och åt klementiner :) stavas det med c?


lovi åt en hel påse gifflar (förutom 2 st) och en kyckling-baguett :)


Erica åt kycklingsallad :)

 
Och här har vi fröken mongo som tog på sig sin halsduk runt huvudet för att jävlas med Göran :) HAHA


Den här bilden säger nog en hel del om matten :) men tur att jag har er tjejer!


Iaf nu blir det att läsa den underbara boken "Om jag kunde drömma", förlåt att jag tjatar men den är helt underbar. Jag är helt beroende av den, kan inte sluta. Jag råkade ligga och läsa till halv två inatt (a) gissa vem som var trött kl 7 imorse.. suck. Men det var det värt :)

btw så måste alla tycka synd om Anton som har åkt på influensan, han ligger med ca 39,5 graders feber. Hoppas inte han smittar mig säger jag bara! Kyra på dig plutten :)


ajja, jag bloggar ikväll eller senare :D ska ut och gå med mammis om en stund..

smackpuss<3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nästa vecka ska jag med gå på matten ;) haha

Jag har ju bara vart en gång ;D

2009-01-26 @ 20:05:31
URL: http://sofiiafriidberg.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tycker synd om er, matte B är vidrigt! ;-)

2009-01-26 @ 21:43:41
URL: http://tiiindra.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback