Ny image! :D

För det första vill jag tacka min underbara vän Lovi som har hjälp mig med ett nytt utseende till bloggen, blev hur nöjd som helst! :D (snodde jag Busks uttryck där? haha)
Du är bääääääääääääst gumman. btw så typ terroriserar hon mig på msn :o ni vill inte veta vad hon skriver! HAHAHAHA


Jag älskar att du får mig känna mig värdefull, som att världen inte skulle vara
densamma utan mig. Jag älskar dig vännen mig!<3

Iaf, dagen har varit lugn, jag mådde fortfarande illa imorse så mamma fick mig att stanna hemma från skolan.
Förlåt att jag svek er från samhällskunskapen, gick det bra?

Så idag har jag kollat på tv typ hela dagen, suttit en stund här, kollat på Top Model seson 11 på www.surfthechannel.com sjukt bra hemsida!
Du kan nog hitta nästan vilken tv-serie som helst där.
Sen blev det gympan, nu är vi 18 i lillagruppen vilket kan bli "lite" jobbigt i vissa situationer, men det klarar jag och Butten galant. :) I stora gruppen är vi däremot bara 3 st och idag var två sjuka så idag var vi som ni säkert redan har räknat ut... 1 person ;D haha


Imorn så ska jag va med Busk och så ska Lovi sova här, eller hur? ;) dvs om hon slutar skriva såna skumma saker till mig.... haha neeeerå :D

Hoppas att alla mår bra, jag mår iaf mykt bättre nu!



Love yaaah all :) <3



Alexander och jag :) det finns tyvärr ingen bättre bild på oss tsm för han
vägrar ju alltid vara med på bild! :o

Kommentarer
Postat av: Patrick

DU att den där Lovi terroriserar fan alla hon kan när hon har tråkigt! Du skulle bara veta vad hon skrev till mig.. Jag är rädd att jag inte kan prata med henne mer nu :P

Föresten Emma.. Har nån berättat för dig hur snygg du är på den där bilden högst upp :)

kramisar!!

2009-01-20 @ 23:59:05
URL: http://p880818f.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback